maandag 21 juni 2010

Er kan er nog meer bij...


Vorige week heben we nog ergens 2 buikkastjes vandaan gehaald, heb er boven ook nog èèn staan en als je ze zo bij elkaar ziet zie je pas de verschillen tussen, op het oog, dezelfde kastjes.

Het gebruikte materiaal kan al verschillen, notenhout, eiken, de kleur van de lak, de pootjes zijn verschillend, de waaiers aan de onderkant voor.

Soms is het net dat ene kleine detail wat de èèn onderscheidt van de andere.

Ik moet er nu nog 3 helemaal schuren en verven en ik denk dat ik ze idd eerst alle 3 maar schuur, de laden nummer zodat ik weet welke la bij welke kast hoort en ze dan tegelijk ga spuiten, dat lijkt me het meest handig dus als het weer nu even snel mee gaat werken kan dat allemaal lekker buiten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten