zondag 3 juni 2012

Alweer een tijd geleden...

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik voor het laatst iets geplaatst heb, de tijd, zin en inspiratie ontbrak me een beetje.
Had een hoop andere dingen aan m'n hoofd, was alleen maar druk met werk en deed alleen de dingen die moesten en de dingen die ik echt leuk vond om te doen bleven er bij.
Heb al een jaar niks gedaan aan het opknappen van meubels laat staan dat er iets aan de tuin gedaan was.
We hebben net een weekje vacantie achter de rug en hebben samen de schouders eronder gezet en de tuin ontdaan van een hoop rommel, de terrassen onkruidvrij gemaakt, opgeruimd en plannen gemaakt voor een veranda.
Lijkt me zo heerlijk, een overkapping met een houten vlonder, leuk ingericht met een lekkere bank, tafel, plaids, kussens enz...
De plannen zijn er dus, nu de uitvoering nog.....
Tot die tijd moet ik het doen met de terrassen die ik heb maar die ook heel erg gezellig zitten...

3 opmerkingen: