maandag 24 mei 2010

Is het geen dotje...


Er zijn in 1 dag weer 2 projecten af, ik heb even goed m'n best gedaan, gister lekker buiten in de zon en die had ik vandaag ook wat meer verwacht maar helaas, het dreigt nu zo erg dat ik project nummer 3, een buikkastje, maar weer naar binnen verplaatst heb.

Hij is wel helemaal geschuurd en waar nodig bijgewerkt maar ben niet meer aan het verven toegekomen, jammer want ik had er weer zin in vandaag.

Dat wat wel afgekomen is is een schattig barok/queen ann kastje, je moet ervan houden maar

ik vind deze meubeltjes zo gracieus met hun mooie pootjes en sierlijk bovenblad, net als de midisetjes, waarvan ik er inmiddels ook weer 1 af heb, project nummer 2.


Morgen ben ik ook nog vrij, dan kan er morgenvroeg nog wat gedaan worden en manlief wilde morgenmiddag een paar kringloopwinkels langs.

Ik vind het leuk dat hij net zo enthousiast is als ik en samen de winkels langs is ook veel gezelliger, hij had afgelopen weekend nog een geweldig idee maar daar vertel ik later meer over...

Wordt vervolgt....

1 opmerking:

  1. Je kastje is mooi hoor, staat weer fris hé. Ben benieuwd wat jullie idee is...we horen het wel.

    Fijne avond nog gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen