maandag 17 mei 2010

Wit...


Ik ben nogal veranderlijk wat betreft m'n interieur, vind het leuk om de boel es anders neer te zetten, nieuwe kussens, gordijnen enz. maar aangezien dat een nogal dure aangelegenheid is maak ik alles liever zelf.

Ik was op zoek naar gordijnen voor in de keuken, ik heb ze nooit dicht maar vind zonder zo kaal, het klinkt zo hol en met doet het veel warmer en gezelliger aan.

Ik had bij de Action al een keer een mooi wit tafellaken gekocht met een ingeweven franse lelie, ook èèn van mijn favorieten.

Toen bedacht ik dat dit wel eens hele mooie gordijnen zouden kunnen worden, de zomen zaten er immers al in, het had de goeie lengte, het enige wat ik nog moest doen was gordijnband er tegenaan zetten, haken erin en ophangen maar...

Zo gedacht, zo gedaan en het resultaat mag er zijn.

Ik heb ze vorig jaar ook voor in de kamer gemaakt, heerlijk fris en licht en het heeft me al met al maar een schijntje gekost....

Een beetje creativiteit kan veel leuks voor weinig opleveren....

4 opmerkingen:

  1. En het lijkt ook zo mooi.
    Kwam gisteren nog bij je huis langs..
    Je woont ook zo mooi.
    Groet, cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, wat een super goed idee zeg, hou ook van gordijnen hoor, het maakt het net af hé.
    Je bent ook nog niet zo lang in blogland.
    Ga je volgen, kom je ook even bij mij kijken?
    Dat zou ik leuk vinden.

    H Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja heerlijk hè, met weinig iets moois maken, geeft zo'n lekkere voldoening!
    Ik heb je gevonden!!
    En ga je toevoegen hoor, lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze prachtig! Ik ga toch es kijken bij de Action naar dat tafelkleed, ben zo benieuwd hoe die stof is!

    groetjes,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen