dinsdag 26 oktober 2010

Ruimtegebrek...







Ik heb dus echt de smaak te pakken, het is alweer een tijdje geleden dat er in korte tijd zoveel uit m'n handen gekomen is, er staan inmiddels 3 buikkasten in de kamer + nog de buikkast met vitrine.
Ik begin zo langzamerhand ruimtegebrek te krijgen, alles wat af is wordt tot het verkocht is opgeslagen in het 'ketelhok' de ruimte boven waar de ketel hangt, daar is het droog en staat het niet in de weg.
Soms droom ik wel eens van een mooie winkelruimte waar alles uitgestald kan worden en met mooie accessoires aangekleed maar dat zal wel een droom blijven want waar vind ik die hier en kan dat uit en.....zoveel vragen maar wie weet als TNT me straks niet meer nodig heeft wat de toekomst brengt en zet in m'n droom wel om in iets wat ik eigenlijk al jaren wil, een winkeltje in 2e hands meubeltjes en alles wat daar bij hoort....

8 opmerkingen:

  1. leuk..
    wordt ik je vaste klant...
    zeg en die foto met dat hartje, hebben wij die niet samen gekocht in groningen????
    fijne avond..
    ik ga vergaderen over kerst...
    Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n mooi kastje!!
    En wie weet komt je droom ooit uit.

    Fijne avond,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je weet maar nooit hoe een (brocante) balletje rolt!

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Trea,
    zou mooi zijn zo'n winkeltje, dan zou je van je passie je werk maken en dat is altijd goed.
    Ik vind je stolpen trouwens ook prachtig, je hebt al een hele verzameling zag ik.
    Nou fijne week verder, groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve trea,

    Lekker blijven dromen en je winkeltje komt er vanzelf een keer, je pimpt het prachtig op, tis dat ik ook geen plek heb want anders hahaha

    Kus Caab

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt in ieder geval een heel aantal mooie buikkastjes in de kamer staan en... nooit stoppen met dromen, wie weet komen ze op een dag uit!

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hai,via,via kom ik op je blog.Vertel je uit ervaring dat als je maar heel veel hardop droomt je brocante droom misschien wel uitkomt.Ik ben jaaaren geleden begonnen met verkoop van mn spulletjes en nu sta ik op t punt om mn oude winkeltje te verlaten (ook wel uit noodzaak)en n groter pandje te gaan inrichten.Dus soms komen dromen echt uit.Waan me ondanks dat ik al bijna mn 3e jaar inga nog steeds in een droom het is zo lekker om n eigen stekkie te hebben.Bij ons thuis stond ook ieder plekje vol gedouwd met brocante.Dus blijf dromen hoor.Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja wie weet hoe het gaat lopen......en als je het echt heel erg graag wil sta je er voor open en komen de dingen gewoon op je pad.
    Ik vind de dingen die je maakt heel erg mooi.

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen