zondag 5 september 2010

Ook vensterbanken...







Ik las de afgelopen week een aantal blogs van dames die zich afvroegen hoe de vensterbank er bij iemand anders uitziet en dat het soms best wel moeilijk is een vensterbank leuk aan te kleden.Nou heb ik in de kamer 7 ramen dus ook 7 vensterbanken, voor 3 en aan de zijkant 2x 2.
Ik probeer aan de voorkant de linker en rechtervensterbank in spiegelbeeld in te richten anders wordt het zo rommelig en zo lijkt het wat rustiger.
De zijkanten heb ik ook op die manier, de eerste 2 zijn gelijk en de tweede ook.
Dit betekend dus wel dat ik heel veel dezelfde spullen heb en als ik het een keer wil veranderen ik ook moet zorgen dat ik weer alles dubbel heb maar ik moet zeggen dat ik daar altijd wel weer in slaag...
Ze lijken best wel vol te staan maar manlief wil geen inkijk in de kamer (we wonen aan een doorgaande weg) en ik wil geen valletjes dus dan maar zo maar vind het niet storend...

Ik heb in de keuken ook nog 4 vensterbanken, twee boven het aanrecht en twee aan de zijkant, daarover later een keer...



2 opmerkingen:

  1. Jeetje wat mooi allemaal en heb dan ook super spulletjes (ben een beetje jaloers hihi)nee hoor gun je het van harte.
    Wij hebben 2 ramen maar die zijn wel breed ruim 2 meter en dan staat het vaak zo verdwaald als je er iets op zet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel beter dan valletjes zo'n volle vensterbank. Mooi dat wit. Het kozijntje/lijstje met hartje is een heelleuk accent.
    ik heb ook een vensterbank-post gemaakt, leuk idee toch?
    groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen