dinsdag 31 augustus 2010

Als het maar glimt...


Ik ben wederom geslaagd na een rondje kringloop, de ketel stond daar als een echte blikvanger en ik kon em dan ook niet weerstaan, de wijnkoeler had ik een keer in het blad van Jeanne d'arc Living zien staan en daar werd ie gebruikt als vaas voor een mooi veldboeket, je moet er maar opkomen...en het blakertje...tja die vond ik zo leuk, die past eigenlijk overal, op de tafel of in een hoekje bij een klein stilleven, ik ga er een mooi plekje voor zoeken...

O ja en ik zou bijna de 2 stoelen vergeten die ik voor m'n schoonouders gekocht heb.

Ze zochten voor bij de tafel in de keuken 2 andere stoelen, de stoelen die er nu stonden zijn van eiken en lood en loodzwaar, een lichter stel was dan ook zeer gewenst, ik heb er voor een prikkie een paar op de kop kunnen tikken, de enige eis die ze hadden was dat er wel ongeveer net zulke poten onder moesten zitten als onder de tafel, vierkante en dat is gelukt.

Ga ze morgen even brengen, ben benieuwd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten