vrijdag 27 augustus 2010

Toch maar weg...


Ik heb een aantal jaren het servies van Charlotte Watson verzameld, af en toe kocht ik weer een onderdeel, over het algemeen voorraadpotten.
In de stad was een winkel waar ik het kon kopen en elke 14 dgn als we naar Raalte gingen om te kijken hoe onze, toen nog, pup gegroeid was kocht ik ook daar in een winkeltje een potje.
Alles kwam in een doos en stond te wachten op de nieuwe keuken, die is er inmiddels en alle potten staan nóg in de doos.

De keuken is over het algemeen grijs met wit en ik vond de potten er ineens niet meer bij passen, ze waren gebroken wit en dat lijkt niet zo mooi samen.
Ik vind het aan één kant heel erg jammer want ze zijn echt mooi maar mijn voorkeur voor (spier)wit heeft toch de overhand.

Ik heb de verzameling op MP gezet en hoop er iemand anders blij mee te maken, dus als jullie iemand kennen die ook dit servies heeft en nog onderdelen mist hoor ik dat graag, zo is het ook zonde...

1 opmerking: